När han överraskar

Tjenixen gott folk! Vad hände med tiden, det vart ju nyss Söndag? och nu är det Tisdag, haha. Igår körde jag på två arbetspass #livetmedtvåjobb typ. Alltså körde jag jobb 07.00-12.13 och 16.00-21.30 och kommer att göra samma sak även idag, så just nu är jag bara hemma och tar det lugnt innan nästa runda med jobb!
 
Hur som helst, hur glad blir man inte när man kommer hem vid tio snåret igår kväll och möts av massor av tända ljus och en ny "ljusstake" ovanför sängen som älsklingen hade varit iväg och köpt när jag var på jobbet! Är det något jag älskar så är det att tända ljus, så som blockljus, vanliga och värmeljus. I Sovrummet kör vi på detailjer i mässing där av vi både har en kandelaber i mässing och lite värmeljus hållare. Så himmlans mysigt ju! Brukar ni tända ljus mycket? Vi gör det året om utom på sommaren, haha! 
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Pineapplequeen:

Så fint gjort av honom! sånt gör en så glad

#2 / / Mirjam Therese:

Alltså åh vad fint av sambon :) Jag älskar också tända ljus men är alldeles för dålig på att faktiskt tända mina ljus :') Blir mest i November/December känns det som :)