Min fredagskväll

 Hejsan hoppsan och trevlig helg gott folk! Idag är det fredag och hade som alltid sovmorgon och jobbade 10.30-14.30 idag. Så skönt och hur extra glad blir man inte av den här solen som kom både igår och idag? Tycker att det är så roligt för nu får man riktiga vår-feelings och allra särskillt när termometern visade +11 grader!
 
Efter jobbet så tog jag det lugnt i någon timme innan jag åkte till simhallen och simmade 84 längder på 65 minuter! Alltså, personrekord. Brukar simma 1-1 och en halv timme annars men långsammare, idag så körde jag på hårdare och redan nu någon timma senare så känns det i överarmarna! haha. Nu har jag kollat på "sommaren med släkten" som verkar riktigt grym, en sån där härlig svensk komedi! Nåväl, snart kommer väl älsklingen hem ifrån garaget och då blir det fredagsmys♥
/Peace♥
 
Publicerat i Allmänt