Beauty and the beast

Idag så blev det som sagt bio mys med kuss ♥ Skönheten och odjuret blev det, baserad på den gammla Disney filmen! Och alltså ååh vad bra den var, nästan bättre än förväntat med ju. Skönheten och odjuret är min absoluta favorit disney film så har riktigt gått och längtat sedan i höstas när de gick ut med att denna filmen skulle komma! Och som vanligt så är ju Emma Watson en helt otroligt duktig skådespelare & sångare i filmen! 
Jag tillhör ju skaran av människor som tycker att "man blir aldrig för gammal för disney" haha. Har/tänker ni se den? ni kanske till och med var på premiären igår? Dela gärna med er av era åsikter! =D
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Emelie Karlsson:

Var på premiären igår!

Svar: Okej! :D
Jessica Claesson

#2 / / rememberthiis.blogg.se:

oh vill också se den :))

Svar: Den är verkligen sevärd! :D
Jessica Claesson

#3 / / Rebecha:

Den ska jag gå på med syrran. Jag var bara lite rädd att det ska vara lite för mycket Inte disney filmen, som jag älskar

Svar: vad roligt! jag tycker att allt som är i disneyfilmen finns i denna, och hoppas att du gillar den för jag tyckte den var riktigt bra! :)

sen det här med att dom var gått ut med de satt åldersgräns för den i vissa länder kan jag dock inte förstå 😂
Jessica Claesson

#4 / / Ida:

haha vi var ju samma tid på bion (du hade kommenterat min blogg coffeeandcupcake.blogg.se) :D