Be your own kind of beutiful

Hello sunshines! Idag så har jag bestämt mig för en paus från simmandet. Haha. Kan ju för jesunamn inte simma varje dag, haha! Har ju åkt dit både i söndags, måndags och i onsdags! Även fast att jag inte hade haft något emot att åka dit idag med, men tänker att jag ska ändå dit till helgen och behöver faktiskt en lugn dag! Är så glad för att jag vågade ta steget till badhuset, jag har ju älskat simningen tidigare i mitt liv så jag trivs ju som fisken i vattnet även fast att jag avskyr min kropp just nu men det går mot ljusare tider. Men jag och min vilja är stark, och nu älskar jag att åka dit så man får ju passa på medans man håller igång den tanken! Dessutom så är det ju en bra grej som jag kan spendera lite tid på nu när älsklingen reser med sitt arbete så slipper jag ju känna mig så ensam om kvällarna när han är borta. Gullet har dessutom gett mig ett smeknamn som fick mig att le när jag läste "godnatt guldfisken min simma lugnt" kunde inget annat än att skratta till innan jag la ner mobilen för att somna för natten. haha♥ oj vilken lång text det blev om det, det vart verkligen inte vad jag tänkt mig men så fick det visst bli!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt