Feldts brygga

Andra kvällen i kungshamn spenderade vi på Feldts brygga som svärmor hade bokat bord på sedan en vecka tidigare. Det är en standard för oss att gå dit minst en gång varje sväng till Kungshamn, och så är det bara! Det startades såklart med drinkar, och ville så gärna föreviga älsklingen på bild som alltid är så himmlans fin. Jag själv höll mig till alkoholfritt då en sömnlös natt gav sina spår genom huvudvärk.
Jag valde "entrecote med pommes anna, kryddsmör, mixsallad med senaps vinägrett" som var hur god som helst! Svärmor valde torsk (tror jag?) och både älsklingen och hans bror valde hamburgare. Efteråt så gick jag, älsklingen och svärföräldrarna in i samhället och satte oss på "calmars brygga" och tog oss en drink innan vi gick runt och kollade på den oerhört fina solnedgången och bara njöt av utsikten.
/Peace♥
Publicerat i Allmänt