Ett livs arbete

Har nu ett helt gäng med bilder på kor på min dator nu, haha! Pappa ville gärna att jag ännu en gång skulle komma och ta kort på hans kor för enligt honom så gick dom i "rätt" hage nu för fotografering, även fast att jag tyckte mina första bilder var fina också! haha. (Dessa ↑) men smaken är som baken, delad. Men han gillade dessa också bara det att han ville ha lite mer hel-hets bilder! Som dessa ↓
(Och dessa är 2 av några ifrån idag↑)
Men det är som så att eftersom att pappa har blivit så dålig i kroppen nu det senaste året så vet han ju inte hur många år till han kommer att hålla igång gården så han vill så gärna ha lite bilder och han själv står ju kvar vid tegelstens telefoner så fick jag ställa upp med systemkameran istället! Så nu har jag både fotat och beställt bilder åt dem, och även från studenten och balen så slog ihop allt! 
/Peace♥
Publicerat i Allmänt