SwimWear

I måndags kväll så beställde jag hem en badräkt från kappahl och idag så kom den! Så nöjd med den och sitter som handen i handsken. Jag har nämligen bestämmt mig för att börja simma igen. För många år sedan & många kilo sedan så var det något jag älskade, varje lördag åkte vi till simskolan och jag älskade det tills mamma inte orkade skjutsa oss längre. Vet inte riktigt vad som hände, det försvann och man la på sig ett o annat kilo och istället så började jag att skämmas. Ville heller inte vara med på badlektionerna i skolan och var med på bara några enstaka efter högstadiet. Nu, nu jäklar skall jag börja simma och helst 1,2 eller 3 gånger i veckan! Redan på söndag skall jag ta med mig min mor till simhallen och simma ett gäng med längder. Ska bli så kul och ser fram emot det, även fast att omklädnings rummet och dushen skrämmer mig lite grann.
/Peace♥
Publicerat i Allmänt