Nytt av gamla ting

Idag så kickade fixar fingrarna igång efter jobbet och jag visste inte riktigt vad jag ville göra, bara ATT jag ville göra något nytt! Har ett par dagar nu gått och funderat på att jag vill hitta på någonting med våran gammla väska som ligger på vinden som tanten innan oss lämnade kvar i huset, Tycker att gammla ting är fint det gör mig absolut ingenting om det är lite skavanker här och där. Så jag tog en vinglig udda (men fin) stol och la väskan på, kaktusen köpte vi idag på blomsterlandet, lyktan fick jag i avskedspresent utav mitt förra jobb när vi blev varslade och ljusstakarna tror jag älsklingen fick i födelsedags present något år! Tyckte det passade fint vid våran palm eftersom att jag annars tyckte det såg lite tomt ut i den hörnan.
/Peace♥
 
Publicerat i Allmänt