Harry potter heat changing mug

♦ Expecto patronum - The marauders map♦
Som den lilla harry potter fan jag är, så blev jag ju givetvis hur glad som helst när jag fick min första mugg i julklapp av min kusin. Jag hade sett den så många gånger på facebook och tyckte att den var såå cool eftersom att den ändrade färg och mönster när man hälde i någonting varmt. Dock så när jag inte var hemma så diskade älsklingen muggen och plasten med mönstret blev lite förstört. den släppte på ena kanten och blev lite smått bubblig i plasten. Nu så har jag ytterligare en i ett annat mönster, och ni som känner till harry potter filmerna känner säkert till Expecto patronum! Visst är dom väl häftiga?
/Peace♥
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / lisa:

Åh va tråkigt att den ena muggen blev lite "skadad".
Men oerhört fina! inte alls avundsjuk. haha