En sväng till graven & en fika på café bakgården

Hejsan hoppsan gott folk! Idag så vart det ju som sagt ett år sedan min älskade moster gick bort, på pricken. Så jag och några nära hade bestämt att vi skulle åka upp till graven så jag plockade upp kuss, tog en sväng förbi en blomster butik och köpte ett knippe blommor och åkte upp där min mamma och "morfar" även var! Tyckte att det var så passande att solen var så stark idag, det gjorde lixom luften lite lättare och man blev inte riktigt lika ledsen då. 
 
Sedan så åkte jag och kuss in till stan för att fika på cefé bakgården med fina victoria! Fick även en försenad födelsedagspresent av henne som jag tänkte visa er någon gång framöver! Annars så hade vi det trevligt och det kändes nästan som om det vore vår i luften! 6+ grader, strålande sol och svanar & ankor badade för fullt i viskan! Tja, hoppas kan man ju alltid! 
/Peace♥
Publicerat i Allmänt