Bio & Pinchos!

Hejsan svejsan allesammans! Idag så spenderade jag min lördag med kuss som bjöd på bio & pinchos! Vi såg filmen "Viana" en animerad film som går på bio nu och den är & var såå bra! Skulle helt utan tvekan kunna tänka mig att se den igen och rekomenderar den med svenskt tal. Vet ju inte hur den är på engelska, men jag brukar föredra svenska och tyckte att det var riktigt bra. Efteråt så gick vi lite i affärer i väntan på vårt bord på pinchos som är ett (om du inte vet) tapas ställe med mini rätter! Jag valde chillicheese hamburgare, plankstek, serrano pizza och ostbollar! SÅ GOTT. Till efterätt så blev det sorbet glass av citron och blodapelsin och en pannacotta med passionsfrukt! Tack så mycket för ikväll kuss♥
 
Nu så blir det mello mys med älsklingen, kollar ni på mello? Älsklingen avskyr det men ikväll har jag tvn! haha.
/Peace♥
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Louise:

Drinken med godis i ser fantastiskt god ut, vad heter den? :)

Svar: den är super god! sodapop heter den :D
Jessica Claesson