I ett hörn av vårt kök

 Det här är inget samarbete, bara ett tips från hjärtat!
Men hallå! II lördags så var vi ju på marknad och ville bara visa en skylt jag hittade som jag tyckte var så himmlans fin och skulle plassa in riktigt bra i vårt kök, och visst gjorde den det?! 
 
Men sen så måste jag bara tipsa om det här knäckebrödet alltså. I och med att jag inte äter bröd längre (möjligen vitlöksbröd vid grillat) då jag lätt får ont i magen av det, så äter jag ju mycket majskakor/knäckebröd istället. Men när vi var i kungshamn fick jag syn på dessa så jag tänkte att jag skulle prova, och jag dog för den smaken alltså. Den var så god och gillar att den är lite "tjockare" än vanliga knäckebröd och att det är så mycket frön! Så när jag kom hem igår och åkte och handlade så köpte jag 2 paket till, haha. 
/Peace♥
Publicerat i Allmänt