International street market

Igår så åkte ju jag och kuss in till International street market som finns här i stan fram tills söndag, så då passade jag ju givetvis på att ta med mig kameran! Det mesta vart i princip samma som förra året, men alltid lika spännande med all mat och dofter som sprider sig på torget bland alla stånd med exempelvis krokodi hamburgare, grytor med bläckfisk och inte minst belgiska våfflor som kuss köpte! Jag köpte hem  ett gäng macrons till älsklingen och även lite brittisk fudge. Efter någon timme på marknaden så gick vi även in på kicks och buketten innan vi gjorde ett stopp vid körsbärsträdet på busstorget innan vi åkte vidare till knalleland! Precis som förra året så stannade vi där för att fota lite, dock konstaterade jag att dom inte hade blommat ut tillräckligt som förra året så blev inte riktigt lika mycket bilder den här gången, haha.
↑Mitt köp från marknaden↑
/Peace♥
 
Publicerat i Allmänt