Första Oktober

Bild tagen för ett år sedan!
Alltså för exakt ett år sedan så Mådde jag kanske inte så jätte bra. Jag visste att jobbet jag trivdes så bra på, hade jag bara en månad kvar på innan hela företaget skulle bytas ut och vi skulle bli arbetslösa. Jag visste inte riktigt vad som skulle vänta mig mer än att jag skulle bli arbetslös, och jo man tackar tre månader gick utan något jobb och jag måde ganske dåligt inombords. Jag hade massor med krav på mig själv ifrån min omgivning och arbetsförmedlingen. Allt jag ville var typ att gräva ner mig i ett hål och bara komma upp när allt var som det brukade. Men nu, ett år senare (hjälp vart tog tiden vägen?) så har jag iallafall ett halvtids jobb sedan ett halvår tillbaka och ett extra jobb. Hade gärna haft mer timmar, men det kommer och jag lever ju ännu. Dessiom så älskar jag hösten. Värmeljus, höst-färgerna och bara en massa mys.För nu är det ju iallafall bättre.
/Peace♥
Publicerat i Allmänt