Konsten att hitta de rätta klapparna

Idag så var vi på årets julklapps vandring! Vet inte riktigt vad man skall kalla det för, vi går alltså runt i affärer och pekar på sådant som vi kan tänkas önska sig/behöva och så skriver hon ner det på ett papper så får man se vad tomten kan tänkas komma med, typ haha. Hur som helst så gjorde vi första stoppet (som alltid) inne på hjärterum! Finns nog ingen affär i borås som jag älskar mer än hjärterum i inredningsväg. Så mycket fint och annorlunda och man får alltis en bomb av inspiration och idéer på sätt man aldrig tänkt på förut. Och som alltid så tar jag lite kort när jag är där, för att behålla inspirationen! 
 
Har ni en sväng förbi borås så måste jag verkligen rekomendera att besöka butiken. Den ligger på Sandwalls plats ut mot busstorget längs med viskan, lovar att ni inte kommer att ångra er. Själv handlar jag inte så ofta där för det är lite dyrt, men inspiration kostar gratis! =D
/Peace♥
 
 
Publicerat i Allmänt