Mellandagarna tre

hej och hallå! Vilken trött dag alltså. Känner mig segare än segast och vill typ bara sova, blä. Men nej, ska bara ta och vila en liten stund så jag får tillbaka energin så jag är pigg till ikväll, för då blir det nämligen bio med älsklingen, mamma och pappa! Vi skall åka och kolla på "101 åringen som smet från notan och försvann", ser fram emot filmen då jag tyckte att ettan var så jäkla bra. Så har stora förhoppningar på tvåan! Har ni sett den occh vad tyckte ni? Imorgon förresten så är det sista arbetsdagen för den här veckan, för då blir det ännu en långhelg! Denna helgen så blir det iallafall till att vila upp sig, förra helgen innebar väldigt mycket stress för min del och då blir jag så där galet trött efteråt. Men nu ska vi se mot ljusare tider!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Freja:

Hoppas filmen var bra :)