Onsdag

Hej och hallå! Äntligen onsdag, och det betyder att imorgon så kommer äntligen älsklingen hem igen.Han har ju varit iväg på jobb i indonesien nu sedan förra måndagen och börjar känna mig rätt less på att vara ensam hemma nu. Är ju egentligen van vid det för det är ju hans jobb och kan kan plötsligt få veta att han kommer vara borta en viss tid, men ändå så är det jobbigt att vara ensam. Haha ljuger inte när jag säger att jag ringer min mamma typ 1-2 gånger om dagen, haha. ♥ Nåväl, nu kommer han iallafall hem imorgon och kommer förhoppningsvis få vara hemma i en vecka innan han åker vidare till Brazilien på jobb. Puh! 
 
Nåväl, annars så är det ganska bra med mig. Värken i handleden är nu borta och det känns helt underbart. Har även kollat färdigt nya favorit serien "orange is the new black" och har nu gått över till serien "barnmorskan i east end" och jag dör vilka bra serier, vet helt ärligt talat inte hur många tårar jag har fällt de senaste dagarna när jag har kollat på serierna. haha! 
/Peace♥
Publicerat i Allmänt