Julmarknad.

 
Idag for jag till Torpa stenhus på julmarknad med mamma! De hade även guidade visningar inne på slottet så vi passade på att gå en visning. Minns att jag var där inne med klassen när jag gick i 6an men det är långt ifrån som jag minns det. Haha, eller tja, egentligen så mindes jag bara den stora salen och fängelsehålorna. haha! men himmlans fint är det där inne iallafall, men kallt! kunde inte förstå hur människor kunde bo där inne för typ 200 år sedan..Så kallt ju! Efter visningen så var det en otroligt fin solnedgång precis när vi kom ut, så vi passade på att ta lite bilder på den fina solen som är allt mer sällsynt nu mera. Efter det så blev det marknad inne i ladgårn! Vi köpte inget men det fanns ju ändå en hel del fina saker, om inte annat så är det ju mysigt med julmarknad. Sedan åkte vi till cramers och köpte lite saker till min adventsljusstake som ni ska få se imorgon! 
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

Mysigt :)

Svar: ja visst är det! :)
Jessica Claesson