Kick off med Oriflame!

Är precis hemkommen efter att ha spenderat min kväll på kick off med oriflame I Ulle (Ulrikas) lokal! Kvällen i sig har varit alldeles underbar. Kom dit själv (Lollo skulle följt med men tyvärr så blev hon sjuk) och träffade Katja och Linda som jag satt med. På Kick off´en blev vi bjudna på loka, frukt och smörgåsar och en underbar goodiebag (Som jag kommer visa i ett annat inlägg) Och prat om kommande kattaloger och det nya poäng systemet. Nu har jag tyvärr inte varit så delaktig i detta på ett bra tag men skall sätta igång snart igen! Är ju som sagt konsult där och har varit det i något år, dessutom så var den här kick off(en) enbart för konsulter. För er som inte vet vad oriflame är så är det ett företag där man säljer smink som man även kan tjäna pengar på. Älskar konceptet och de har ett härligt utbud med härliga priser. Och om man beställer via mig så blir ju priset en aning billigare än om man hade gjort det via hemsidanOm någon skulle vara intresserad av att beställa produkter eller att själva vilja bli konsult så får ni mer än gärna höra av er till mig! dock måste man vara 18 för att kunna gå med i Oriflame. Nu skall jag nog ta mig en macka och sedan lägger jag upp vad goodiebagen innehöll.
/Peace♥