Middag hos läraren

Tjenare gott folk! har ni lika härligt väder som jag har? älskar det verkligen. Idag så blev
jag och min klass bortbjudna till våran lärare på middag (istället för våran 4 timmars lektion) och hade det allmänt bra. Åt god mat, spelade "kniv spelet", hoppade studsmatta och käkade paradis. Kan en "lektion" bli så mycket bättre? Vi hade det riktigt roligt och jag tror knivspelet var en riktig höjdare för många i klassen som absolut inte ville sluta spela, haha! Nu så sitter jag och louise i cafeterian iallafall och väntar på bussen hemmåt. Vet faktiskt inte riktigt vad jag skall göra hemma, är ensam hemma men är väldigt medveten om en del prov som jag skall göra imorgon som jag bör plugga till. Orkar verkligen inte mer snart, vill ha sommar lov nu och inte en massa jävla stress. Ursäkta att jag svär men jag gör inget annat på dagarna nu än pluggar, pluggar och återigen pluggar. Till och med så mycket att jag oftast inte äter något alls resten av dagen efter att jag kommit hem ifrån skolan. Aja, nu måste jag kila!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt