Hemma ifrån en kick off!

Tjenare gott folk! eller ah, skulle rättare sagt vilja säga godnatt men kände mig illa tvungen till att skriva. så jag gör det. Kom just hem ifrån en Kick off i stan utav oriflame som jag och lollo åkte på! Himmla härligt, alltid lika kul när man känner personen som håller i detta. Drog för övrigt till stan med tio i tre bussen (har aldrig varit på en så pass full buss tror jag?) och var framme runt halv fyra då jag, lollo och kate väntade på min älskling och rasmus vid badhuset i drygt 45 minuter. Sedan så åkte jag och lollo med dem till donken för att äta lite då våra magar skrek som tusan, dock fick jag likt för baskat ont i magen iallafall (vette fasen vad det är för fel?). Sedan så drog vi in i lite affärer och umgicks tills klockan slog halv sju då det hela började med presentation av oriflame för dem som inte hört det förut, dock var det här nog min femte gång som jag fick höra denna. Sedan så presenterades det lite nyheter och därefter så blev det lotteri då jag lyckades vinna två påsar! har för övrigt aldrig tur när det gäller sånt här dock. Sedan när allting var slut och vi hade fixat och donat lite så blev det av till maxi och sedan till resecentrum och väntade på en buss i ungefär en timme. Men nu är jag hemma igen och borde egentligen sova, men ska bara fixa in bilderna på goodiebagen på datorn så slänger jag upp ett snabbt inlägg! godnatt.
/peace♥