kass uppdatering, i know.

Bjuder på en bild ifrån nian ifrån en bildlektion med en systemkamera vi fick ha.
Gash vad jag känner mig sugig efter att knappt orkat uppdatera, men nu ska jag vara på bättringsvägen! Lördag idag som sagt, har inga sådär värst jätte stora planer för dagen. Var nyss hos persson och chillade och nu har älskling hämtat mig och ska alldeles strax göra tacos. Senare under kvällen blir det att dra till länghem och hämta husvagn verkar det som, så får väll medela mamma sen om att vi kommer med husvagnen idag som ska stå hos mig eftersom älskling inte kunde ha den hos sig. Planerna var att vara hemma idag hos älskling och bara mysa framför film, men det gick inget vidare. Men vi får väll se hur dagen slutar och bloggar la senare med.
/Peace♥
Publicerat i Vardag
#1 / / HANNA:

hejsan :) har en tävling på bloggen just nu där man kan vinna en goodiebag med smink, lust att vara med? ;)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-massa-smink.html