Hos Persson ;)

Haha, hittade en bild på mig, madde och natta för fyra år sedan. Visst har man förändrats? HAHA!

Sitter hos persson för tillfället med natta, jesper(Persson), älskling & Rasmus! Förtillfället är några av grabbarna och bastar medans vi nördar oss med våra datorer! I princip så dricker alla förutom jag, för jag dricker pepsi! ne men har seriöst ändå ingen lust att dricka trots att jag glömde mitt i kylskåpet där hemma..haha! smart man kan vara. Har förövrigt varit på praktiken idag, sista dagen tyvär. Fick ganska gott omdömme iallafall! fick de mästa på "visar" några få på "visar ibland".
Slutade klockan ett idag för det var inte så mycket barn som skulle vara kvar längre än till ett och så fick jag ha hand om vilo stunden helt själv som gick hyfsat bra. Drog dessutom till stan med mamsen och brushan och köpte muffins/cup cake maskin, ny dvd, mini mus till min dator (ROSA DESSUTOM!) sedan lite annat skit. Under lovet blir det att shoppa efter att ha fått mitt studie bidrag som kommer på måndag och fick 300 av pappa idag för nya byxor och sedan ska jag få mer pengar med. ska shoppa, shoppa som fan. Om jag hittar något då vill säga!
/Peace♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / Cindy ▲:

Hej!

Skulle du vilja hjälpa mig att samla poäng genom att bara klicka på skorna här: http://www.mylovebasket.com/se/collage/cindy-3551680/heppo-kollage-274

Tack, så mycket om du gör det! :)



//

http://cindyvuong.blogg.se

#2 / / A.L:

Bra inlägg :)gör dudå? Kram!

#3 / / Alina:

Hoppas du har haft en bra helg :)