igårkväll.


Var dock väldigt trött igår, så kände för att sova ut inför kvällen som vi tillbringade hos Linnea med Jesper, Jocke, älskling, rasmus, jag och Ida (och såklart Linnea). Vi drog dit vid fem/sex tiden tror jag och var där en stund tills vi fick för oss att vi skulle köpa pizza, eller ah. För mig så blev det pommes tallrik (Y) maha. Sedan så var vi hos linnea fram till ungefär halv ett tror jag. Hade rätt skoj där faktiskt, maha. Sedan så drog vi till matte en stund där killarna fick för sig att dom skulle elda massa skrot, galet värre. Dom var bokstavligen galna, om ni bara visste. haha! Sedan så drog vi till Aplared och träffade jocke och jesper igen, eftersom dom åkte hem någon timma före oss. var väll där i kanske ca tjugo minuter innan vi drog hemmåt och sov som små grisar runt två tiden inatt, jisses.

Nu har jag precis vaknat, vilket som faktiskt är rätt ovanligt för mig som har vaknat otroligt tidigt nästan varje morgon under det här lovet, haha. Vet inte riktigt hur dagen ser ut, men verkar som att vi troligen ska åka och paddla & bada lite, sedan så blir det till att grilla ikväll. Låter som en rätt härlig dag, och solen steker väldigt mycket.
/Peace♥
Publicerat i Vardag