-jag kommer aldrig låta dig se mig svag, jag gråter bara i regnet.


Dagen har varit helt underbar! Vaknade runt tolv tiden idag som sagt. Åt middag & sen så drog vi till lysjön och paddla kanot, riktigt mysiigt om du frågar mig (bortsett ifrån det jobbiga). Paddlade över hela sjön för att komma till en superduper fin strand, och härligt väder var det ju med. Fast vinden var inte direkt med oss på vägen hem kan man ju lugnt säga, mot vind både på vägen dit och hem, lite smått jobbigt men kul. Vi tog oss till och med ett dopp i sjön som var riktigt skönt. Hem färden var ju rätt kul också om man får säga det så. Fick för mig att ta död på alla spindlar (dom var ju gigantiska och jätte läskiga) och om dom inte var snälla så skulle jag grilla dom och slänga dom i sjön, vilket jag dock inte gjorde om jag inte vore så rädd för spindlar, men jag mosade dom med korken till våran dricka och doppade dom i sjön, haha.

Sedans å drog vi hemmåt en stund, fast  det dröjde inte många minuter innan vi drog hem till jesper för att gratta hans mor som fyller år idag och som hade ett stort partaj med släkt och vänner. Vi hade ju mött upp Rasmus tidigare idag och köpt rosor som hon fick. Sedan så drog vi hemmåt och åt grillat med potatis och peppar sås, jag lovar att när jag väl hittar den såsen i en affär så ska jag köpa minst tio liter (a) haha. och nu så sitter vi här ute och har det mysigt och pratar.
/Peace♥
Publicerat i Vardag