Jag vet hur läppar ler.


Drog hem vid två tiden idag ifrån skolan, orkade inte vara kvar. Hade sjukt ont i magen så det kändes som om det vore bäst om jag åkte hem. Har fortfarande lite smått ont i magen, men åtminstonde lite bättre iallafall. Har knappt hunnit träffa älskling idag, sådant som gör mig deprimerad. Har endast haft 5 minuters raster idag så det blev ju så att man aldrig hunnit. Blir la till att dra till honom i helgen iallafall (: ska ju som sagt dra till stan imorgon, sedan hem till mig med kate & sedan limmared om vi hinner (Y) blir film kväll för min & kates del sen när vi kommer hem igen (säkert under natten?) Kommer bli skojsigt iallafall. Dock vet jag inte om jag kommer köpa så himmla mycket imorgon? blir nog så att jag beställer, har inte så himmla mycket pengar på mig för tillfället, får det om någon vecka. Och det tar ju en viss tid för beställningen med så. Pappa får pengarna sedan (Y) men något lär det ju alltid bli. Blir till att pierca mig nästa vecka (förhoppnings vis) inom den närmsta veckan iallafall! KuligtKuligt.
/Peace♥
Publicerat i Allmänt