några randoms saker.

- Jag tycker rökning är vidrigt och man förstör bara sitt liv,
Där har ni svaret till varför jag låter bli när ni frågar.
- Falska vänner kan dra, ni förtjänar inget.
- Jag älskar rosa ♥
- Anton är min kille och utan dig så vore jag ingenting.
- Jag längtar till sommarlovet där jag tänker spendera en massa
tid med mina vänner och skapa en massa minnen.
- Jag önskar mig en system kamera (överst på önske listan).
- Jag saknar tiden som blond, men måste dock vara brunett för ett långt tag.
- Jag försöker gå ner i vikt.
- Jag saknar min farmor.
- Jag är rädd för att mista kompisar, då det väl händer så tappar jag taget om mitt liv.
Min största rädsla.
- Jag är liv rädd för spindlar och äckliga små kryp, eller jag får iallafall panik. (HAHA)
- Jag avskyr att tappa kontaken med bra kompisar, därför tar jag upp kontakten med dem igen.
- Ginatricot är min favorit affär.
- Pappa kallar mig för slösare med pengar för att jag gör åt pengar på en massa kläder istället för annat. (men kläder är ju viktigt, vad tänker du med pappa? har du hört talas om att barn bidrag går till kläder?)
- Jag älskar att mysa med mina bästa kompisar framför tvn med en riktigt bra film.
- Att jag ska ta mitt första dopp med linda (detta är livs viktigt (A) )
- Min förkyldning håller på att gå över, vilket jag är riktigt jävla glad över.
- Jag älskar glass (a)
- Jag skriver det här för att jag har jävligt tråkigt (YESBOX)!

Publicerat i Allmänt