I can feel the summer!

Härligt med sommar, det kan jag lova. Solen steker dagarna i ända och man blir härligt brun o fin. Det bästa med sommaren är ju fan solen & att bada. vännerna och allt det där. HärligtHärligt. Börjar faktiskt få lite färg på benen, men armarna & ryggen är nog det brunaste på hela kroppen. Men härligt att det ska bli hela 30 grader uppe på campingen. då snackar vi om att ligga o steka i solen, det är vad jag tänker göra iallafall. och att bada! med tanke på att det aldrig blir mer än 25 grader här nere ju. Störande, menmen, får ta chansen när den väl kommer (Y)  som alla andra år, ska bli riktigt jävla skönt att slippa allt & alla. Men kommer sakna endel (a)Speciellt min sötnos & bästavän Linda, & nicke med flera. Ska försöka dra med mig solen hit hem sen (; haha ne men. Kul ska det bli! med tanke på att det är ju ett vattenland (campingen) så lär man ju bli ganska så brun ändå. YAY, därmed så kommer nicke få vara den som kommer att  få blogga medans jag inte är hemma. Med tanke på att jag inte har med mig datorn.

En sak är säker, någon dag efter jag har kommit hem så blir det raka vägen till borås och shoppa sönder. blir la säkert till att ta med sig nicke o linda om hon kan! :)

Du är oäkta, ren plast.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linda:

hahah, poolen är helt av plast däremot ;D

jag följer gärna med bara jag är hemma :)