Jag..



Jag hissar..

Sommar torsdagarna i Borås!
Vem gör inte det ändå? Artister som sjunger och man tillbringar tiden bland sina bästa vänner och där med springa i affärerna som är öppna till klockan nio. Och klockan nio börjar ju alla sjunga så allting blir ju bara perfekt, speciellt om man har massor av pengar (a). Hittills så har jag bara varit på Nanne grönvall, timotej och den senaste. Har inte hunnit gå lika många gånger som förra året. Menmen, det har varit otroligt kul de gånger jag har varit på (Y).

Sommar rean.
Det jag tycker är så kul med rean är att när man väl kommer till stan så förväntar man sig inte att rean är kvar och man ska betala för dyra kläder. Men när man väl kommer till affärerna så ser man värsta rean och kommer hem med mer än vad man någonsin förväntat sig, och man får ett härligt leende på läpparna för att man har fått mer än vad man någonsin anat. You know what i mean?  I vilket fall så ska jag och kate STOR SHOPPA, vare sig det är rea eller inte (;

Berlocker.
Enligt mig så älskar jag att bygga på ett eget armband, du vet när man köper ett tomt armband och fyller på den med små söta saker? Allt ifrån glassar till små söta nallar. Jag och Linda köpte ju varsitt Bästa vänner armband som man kan bygga på, och jag har bara börjat. Ska sätta på en massor av gulliga saker så det blir typ som ett eget designat kompis armband (Y)

Depend
I just love it, det är det ända jag behöver säga. Små förpacningar som går att använda utan att lacket hinner torka ut innan man köper ett nytt. Finns i alla möjliga färger och jag köper massor av färger för jag bara älskar deras färger, kanske inte är så att jag kommer använda just alla. Men who knows? finns faktiskt tillfällen, och ibland målar jag andras naglar så då blir det ju bara roligare.

Film kvällar
Det är faktiskt rätt mysigt om man har laddat med massor av godis och har satt rumpan bland sina favorit kompisar och kollar på sin favorit film, eller varför inte skräck film? allt är kul när man har sina vänner med.


Dissar

Oväder.
Det är ju sommarlov! och inte höst lov. Saknar solen ganska mycket nu, eftersom på den senaste tiden har det bara regnat och det är väldigt tråkigt. Bortsett ifrån att det här är den enda tillfället då bloggen och tvn är bland det bästa som finns (Y)

Skolan börjar snart.
It's suck's, finns inget annat att säga.
Publicerat i Allmänt