Be happy with a smile (:


Att man kan ha det så tråkigt, jah.. Det SUGER!
Men chaa! (:
Vaknade bredvid putte idag vid ca tolv tiden. Sjukt trött var man.
fick ju passa ett par barn ungar hela natten. Men fett kul endå. Springa in
o små störa lite ibland. Kolla på hur de fnissar åt Linas kvällsbok, jah. Dom är ju
trotts allt bara elva år. HAHA! Men att små tjejer spanar in stora killar (putte) det visste
jag inte xD haha. Men de kanske har lust att satsa på killar som är typ ca 3 år äldre? men
i deras ålder så har man inga seriösa förhållanden. Om ni tänker tillbaka så minns ni nog den
tiden då man var en liten tjej som var söt o singel? man ville ha en kille för att få pussas o få
lite mera uppmärksammhet. Man tänkte inte så mkt. Man bara var lite små kär.

Jah.. Den tiden är förbi kan man allt säga!
se på dig nu? tänk efter så märker du att du själv inte tänker så. Du letar efter ett seriöst förhållande
och någon att älska länge. Riktigt länge. I flera år till och med. Men livet leker och folk spelar spratt.
inte alltid så kul o veta sanningen men oftast så känns det bäst att få veta. Sen du var liten så har du
fått känna hur det känns att bli sviken ett X antal gånger. Att känna kärleken och sedan sorgen när det
tar slut. Ett tag sedan jag skev sånnahär långa texter om tankar o så. Men vill skriva lite.

Minns ni när man var liten och rädd för kill baciller?
om man jämnför mig med då o nu. Så är det helt annorlunda. Jag umgås rätt mkt med killar och bryr
mig inte. Vad är det för fel med att vara med killar och tycka att det är helt okej? Endel tycker ju att
killar är dumma i huvet osv. Det tycker inte jag! killar är som vi, alla är lika värda! okej?
Se & lär. Alltid kul att vara med alla! Annars så kan man ju börja undra vad det är för fel på er.

Haha, jag minns alla minnes värda minnen när man var liten. Gud va kul det var när man lekte med
kompisarna varenda dag. Kollade på sailor moon på morgonen på barn programmen. Kollade på
power puff pinglorna och sedan där efter leka dom. Haha sådana minnen är fina! välldigt fina.
Men sedan växer man ifrån det och börjar tänka på utseéndet.

Man börjar använda smink. Skaffa killar, Gå på fester! Ja, allt som en ungdom gör nu för tiden!
Men det är även kul! Man växte ifrån leksakerna och började springa in i en massa affärer och
spenderar en massa pengar. Tjaa.. Alla bryr sig inte om utseendet men okej, de flesta för det!

För min del så förändrades jag sjukt mkt på ett enda år! och det året var år 2009.
Ifrån Tjejen som inte brydde sig om utseéndet, hade annan klädsmak än den jag har nu och var en
tyst låten tjej som bara umgicks med samma vänner hela tiden.
Till:
Eran såkallade fjortis, har ännu mer vänner. Blonderar håret, sminkar mig. Annan klädstil. Festar.
Umgås sjukt mkt med vänner och är inte hemma lite ofta. Jag vågar använda ord som jag inte brukade
och vågar säga ifrån. Är inte lika tystlåten längre o så. Ifrån brunett till blondin helt enkelt.

Men nu så har jag kommit bort ifrån där jag var.
Idag har jag varit med putte ända tills klockan fem ungefär, om jag minns rätt!
Har typ bara sovit, kollar på film, ätit och fixat till mig. Men det tog typ mer än en timme för
mig o fixa klart. För jag plattade hela håret o sedan sminkade mig. Men nu ska jag strax gå o
dusha. Så att man blir ren o fin! eller hur?
Så puss o hej leverpastej!



Publicerat i Allmänt
#1 / / jennifer:

Jag fattar ingenting ena stunden va du tyst tjej o vågade inte göra något, tills du börja umgås med mig o resten då kom det andra saker ut från munnen ;)

#2 / / ViktoriaPettersson:

Du som gillar smink osv. Vill du bli värvad på en sida som liknar gratisbio fast man får gratis smink?