Ren och Fräsh


ChaCha allihopa!
Nu är klockan snart 11 och jag har precis plattat klart håret!
Var nämligen och dushade för ca 1-2 timmar sedan o så blåste
jag håret. Efter det så blev mitt hår krulligt och det avskyr jag
så som vanligt satte jag mig här o satte på plattången ;D O nu
är jag äntligen klar! Men gud vad skönt det är att dusha! O så ska
det vara sådär skönt varm vatten oxå :D O så ska man sätta på
sig urgosiga kläder där efter o krypa ner i sängen! Ja då sover man
gott! (: o det e precis vad jag tänker göra nu om en liten stund.
Pusshej!♥
Publicerat i Allmänt
#1 / / tranängs-elev:

hm, tkr du ska platt-permanenta det eftersom du inte gillar de lockigt (: så blirre mindre sletet, du slipper klippa och får då längre hår :D och måste inte spendera lika mkt tid på morgonen ;)

tack för mig! Btw du är jättesöt så tkr du ska gilla dig sj mer.

#2 / / Anonym:

sv: åh, jo det e något jag oxå har funderat på!

Funderar på att platt-permanenta o färga det ljusblont på en o samma gång hos frisören.

eftersom så som jag har det nu är lite ohjämnt i färgen tkr jag.



Nemen tack! :)<3

pusshej (: