seg men kul dag :)

HejHej!
Precis som jag skrev i förra inlägget så missade jag bussen imorse. Jag Stod uppe på mitt rum
o så fick jag plötsligt syn på bussen. Första gången så märkte jag inget men när jag kollade tbx
så jag bah: GAAAH! JAg missa bussen XD o så ringde jag pappa men kom då på att han hade ju
väckt mig tidigare under morgonen o hade bett mig att jag skulle ringa till hans mobil flera ggr om
för att han hade tappat bort den.

så jag fick springa ut till honom i ladan istället. Jag bah: Pappa, jag har missat bussen! så han sa att
jag skulle gå o skicka ett mejl om att jag kommer ungefär klockan tio för då skulle stina till tand läkaren.
så jag satt o latade mig framför tvn medans jag väntade. Sen så åkte vi ca tjugo i tio.

Sen så när man hade kommit till skolan så hade man missat kemin. När jag kom till mitt skåp så kom min kemi
lärare per o bah: så, har du sovit gott nu då? Jag: HAHA NÄÄÄH XD! Sen så kom jag till klass rummet när de var ca 10 minuter kvar o alla började fråga vart jag hade varit, som tex simon "jasså, var det dags o komma nu?!" xD
sen så efter son så hade vi matte prov. Matte suger kuk men endå. Sen så hade vi lunch. Det blev pasta med ost o skink sås. Sen så lämnade alla mig o då kom tanja :D satt o snackade med henne ett tag.

Sen så hade vi hål. Vi gick till willys bland annat o så. Tog lite kort oxå för den delen (: MEr bilder finns på min bilddagbok www.sakura94love.bilddagboken.se (sakura94love).

sen så ett tag efter så hade vi språk val. Lite Segt men men, alltid lika segt på de sista lektinerna (oftast).
vi fick skriva vad vi trodde att hon sa på engelska ifrån en text.
Sen så när vi hade slutat så satte sig jag o madde i cafeterian o snackade lite. Sen så kom tanja o då snackade vi me henne oxå :D sen så gick vi upp till våran korridår o då kom jag precis på att jag hade lovat amfora att gå till willys med henne. så Jag, madde o amfora fick dit sen^^  Köpte ngt jag inte köpt på länge, pringles^^

menmen. Sen jag kom hem har jag gjort nada. Har camat me malin som var sjukt kul XD

*malin tuggar på ngn hårsprej sak*

jag: vad tuggar du på för rör grej?

*ser vad det är o visade sig vara hårsprej*

jag: MALIN HAR STÅND IFRÅN MUNNEN!

O DEN KAN SPRUTA OXå!! xD

hahah bäst humor har vi asså (A)men men, nu säger jag puss o kram o hare gött (A)<3

älskar dej gubben, nu o för evigt<3

 

Publicerat i Allmänt