farmor o farfar, saknar er♥



Snart blir det till att dra till farmor


o farfars grav och tända ett ljus (L)




farmor, jag saknar dig i livet, du var mitt allt<3



Farfar, dig förlorade jag när jag var sex år.



jag minns inte så mkt ifrån tider med dig, jag var


liten och dum så jag förstod inte att du hade dött.



men några minnen, det har jag ju<3 Älskar er.


Jag önskar att ni fanns här nu, jag var ensam så


fanns ni alltid där för mig. Men en kännsla, samma


kännsla som när ni fanns. Den finns kvar. Speciellt


när jag är ledsen. Kommer aldrig att glömma er, aldrig


någonsin. I mitt hjärta, där kommer ni alltid att fiinnas.



ledsen, det är vad jag blir. Speciellt när jag tänker på alla


fina minnen<3 Farmor, att du miste livet förra året. Det var


något jag inte kunde förstå. När mamma plötsligt sa när jag var


glad att farmor hade dött, jag sänkte genast den glada minen och


började gråta. Jag satte mig ner och kunde inte förstå att det var


sant. Men tyvär så var det de.. Ibland så gråter jag på nätterna för


att jag tänker så jävla MKT på er<3




älskar er, nu o fär evigt.


så länge jag lever (L)

Publicerat i Allmänt